top of page

[Sober.003] 空中瑜珈 (Aerial Yoga)



在網上經常出現高難度動作短片,看完內心一定會覺得看似不太難,我都可以吧。但其實片段中只呈現了成功的一刻,之前不停練習,多次失敗都無被拍下。看似容易都是因為熟能生巧。


今次來到港女打卡熱門空中瑜珈,對我地上班族日坐夜坐的筋骨,室內亦唔劇烈就適合不過。吊床(hammock)上舒展筋骨看似優雅、靚態,原來對臂力都有一定要求。動作全靠腳與腰纏上吊床,再用雙手穩定軀幹,想像力和體力同樣重要。吊在空中,對自己和吊床的信任就是最重要的安全網。內心搖擺不定自然會影響平衡,似乎對很多事都適用呢。



手臂懸掛在hammock上,不能有絲毫鬆懈



完成動作看似靜止,其實用腳纏上兩三圈再張開全身才完成











留言板

 

瑋:


唔知點解今堂特別有精神, 亦令我明白到要多從觀察中學習




霖:

我同空中瑜伽簡直係天作之合


當佢誇張既動作同大幅度既伸展搭上我

瘦長既軀體同鋼鐵般硬度既筋


Just hilarious as fuck 😊





Ben:


有啲活動唔啱男仔玩係有原因 🙃特別係要吊起個袋… I mean個人





Wincy:


就黎玩到識飛了





Angel:


第日畀人吊起黎打既時候可以瘋狂向上捲





Cherry:


原來只有Miss先可以做得咁優美,我哋只係好似一隻青蛙 🐸





Vivian:


係力嘅考驗 🤣🤣


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


小小既彩蛋仔 獎勵睇到尾既你


Comments


bottom of page