top of page

[Sober.005] 牛四寶 (Sexual Orgrans of Cow)





鹹酸菜梗係炒牛歡喜啦。講就講得多,真正既牛歡喜唔好話食,見都未必見過。


可惜依家唔係當造,當日我地試唔到塊牛歡喜係咪真係唔起邊,淨係試到其餘個三寶,亦即係牛Jer,牛睪丸同牛春袋。




牛四寶, 其實都只係一塊肉,點解大眾會咁抗拒呢。


細個覺得人類殺死其他動物再有系統地分配,好殘忍。依家反而覺得人為生存,將一頭牛毫不浪費咁食清光,內臟、器官都不"放過",其實係一種尊重。


按照這邏輯,所以動物都可以是食物。重點應該放在我地抱住咩心態,再用咩方法殺死佢地。













試食心得

 

瑋:


好日唔出遠門,一出門就去元朗,就係為咗試食牛四寶


我頂,一落車,牛都冇隻,仲諗住食新鮮嘅


唯有死死地氣去嘉麗園食,去到問侍應,佢話得返三寶,仲要係冇牛歡喜 (嬲)


唉算,試吓味先


一食,我後悔自己嗌L咗個牛雜麵,果三寶同我啲牛雜差唔多嘅 !


搞到我成晚係到㗩㗩㗩,屌





霖:


"原來一啲特別都冇 只係 青春倒數"

農夫 - 返老還童


倒數左我前後成3個鐘既青春黎塔車入元朗

到頭來食落去一啲特別都冇 只係一舊牛雜


成餐最好食係D生菜同炸魚皮






Ben:







Angel:


食動物性器官覺得新奇係因為與性係華人社會既禁忌?!












沙龍

 

山長水遠入到黎運吉



不如燒左佢間鋪





.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

送上珍貴既NG片段


Comments


bottom of page