top of page

[Sober.007] 以色列自衛術 (Krav Maga)


個個女仔對理想另一半的定義都不同,有人要高大靚仔,有人喜歡溫柔體貼。最低要求都能夠保護自己才算合格吧,所以溝女最冧最掂一定係英雄救美。當然不會日日行街都有打劫,但touch wood如果真是遇到危險又無人打救,基本自衛術就大派用場。




自衛術顧名思義目的是自我防衛。所有技術皆以被襲擊下的前提下,如何擊退對方,其實十分符合止戈為武的概念。把自己身體化成武器,驟眼睇有點過份”中二病”,但無人能保證何日坐坐下地鐵不會被藤條鞭打,有一技之長傍身應該永遠不嫌多。


在此呼籲,如果對方為財,身上又有少少錢,切勿以身犯險。假如好似我銀包長期無錢,就強烈建議學習自衛術自保。








Author Full Version











 

瑋:


學咗成晚,我諗自衛術都唔係太啱我,懦夫先學呢啲咁被動嘅武術


都係短跑比較適合我,係男人嘅,就堂堂正正比試速度 !





Keith:


食飽飽上黎學絕世武功,點知一黎就叫我地做番三個字熱身. 做下跳欄呀,前滾呀,抬沙包呀,踢沙包呀,扔波波呀


終於做完熱身.師傅一黎就出個直拳起膝打個沙包,唔通我地黎錯地方???原來係學下d基本動作先


之後師傅教自衛術既方法好直接,快狠準. 一秒就搞掂左個對手


師傅都幾好,有耐性教,見我地唔明會再講多幾次. 重點係到關節,教既野都好有效 👍


總結,今舖仲唔可以搞掂 Fergus





Angel:


唔打唔知身體好!! (人地身體)





霖:


從拍攝既角度黎睇 我好岩lee個項目

任何打喺我身上既招數都可以有120%既威力同視覺體驗












沙龍

 











Behind the Scene



玩波







.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

絕密綵排片段


留言


bottom of page