top of page

[Sober.006] 拉花咖啡 (Latte Art)



有一種飲品,細個一定覺得又怪又苦,大人們卻日日飲,完全不能理解。可是人人都不知不覺地都開始染上這習慣,而且無人會記得自己第一次因咩契機而飲吧。佢就係咖啡。




學生去coffee shop係為媾女,上班族買罐裝咖啡係為提神,港女到cafe係為打卡,退休人士沖咖啡係為興趣…每個人對咖啡既理解都不盡相同,但總會在日常生活佔一席位。


認真鑽研下,咖啡的香氣、苦、酸、甘、稠度都能沖出不同風味。今次拉花班,只是沾上皮毛,仲要沖落枱仲多過沖入杯。

一隻手擺杯,一隻手被呀sir捉住(此乃重點),就一鼓作氣拉成圖案!品味生活真的不是一朝一夕…














唔講咁多, 去片!

 

瑋:






源:






嘉嘉:






Katherine:






Ben:






Mary:






Angel:






Dasher:






Cherry:






Kathy:






霖:






正確示範:











留言版

 

瑋:


平時飲咖啡就多喇, 手沖咖啡真係未試過, 沖L到成手都係更加係第一次


望住我手中咖啡嘅紋理, 再望望其他人既反應, 令我不禁感嘆自己空有一身才華. 卻無人賞識, 唉 !


而果晚令我最深刻既係, 我果晚訓唔著 (╯°□°)╯︵ ┻┻





霖:


我乜都唔記得


我唔記得拉花個陣聽呀sir講壓落去然後搞到一枱都係

我唔記得杯手沖咖啡到底有幾撚柒尻苦

我唔記得d深煮咖啡豆生食係成粒豆豉咁


我淨係記得


我嘔到仆街

個玻璃胃對咖啡毫無抵抗力


(概念圖)




Angel:


如果有一日要踎監,我會去學拉花。


更新人仕




Ben:


好彩有女同學🤗 唔係既話呀sir橋埋雙手悶死都似












沙龍

 









皮笑肉不笑



Behind the Scene



望咩呀望



年少氣盛



唔買唔好搞丫



拍野真係好好好好好好麻煩





























.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

獎嚟到最底既大家睇人食蕉


Comments


bottom of page