top of page

[Sober.008] 木工班 (Woodwork)



在電視上見到外國人生活,車房入面一定有張工作枱,家中大小裝修、傢俬都自己一手包辦。小至相架大至樹屋都可以揼得出。如果全屋都親自設計,度身打造,這才能稱得出為真正的dream house吧。




拉線、水喉就交俾專業裝修師傅,我們負責浪費樹木就可以了。[008]來到木工班,目標是完成一張四平八穩的餐枱。製作枱面時只是一塊大木板加圍板,以為今次終於無難度。結果枱腳長短不一、鑽孔位置不準確、角度不一致...最後全部要靠呀sir幫手。




p.s. 筆者(Ben) 一開始以為大家中學時候都應該有上過木工,一問之下原來不少學校都全部轉為家政課。點解生活技能,學校一樣都無教過🙃











各組製成品

 

笑逐顏開

(Kelly先行告退, 由Cherry上台代影)



生無可戀



屌你唔好再細啲



V for Victory








老師有話兒











精采片段

 





















留言板

 

瑋:


唉,天不從人願,成晚最記得係又要同霖一組


好嘅係,遇到Niles sir,為咗令我地完成作品,嚴重overrun亦唔介意 (我地搞咗差唔多4個鐘)


冇諗過一張睇落咁簡單嘅枱,係涉及咁多技術同埋工序,實在不可小視





Wincy:


我想放棄啦,呀sir你搞埋佢啦。😭


雖然係咁想放棄,但見到隊友無放棄,呀sir無放棄,我都無放棄。


但最後棄放左張枱。


(佢張枱最後擺咗係我地Studio😠)




霖:


“上天安排左有單咁既姻緣“

我永遠都記得隻3...


整lee張枱既時候 心入面只得一個“快“字

我夠膽講句

我地一次尺都無覆過

一次都無!


咁最後緊係唔洗講啦

只係得個枱既形狀 完完全全無一張枱既功能













沙龍

 

尻都打爆你



幫手啦影影影



精神上支持你哦



每次都緊有一兩張呢啲 “我係邊個?我喺邊道?”嘅相






































.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

NG嘅惡夢

(瑋哥果日負重+尻叫咗不下10個take)


留言


bottom of page