top of page

[Sober.010] 手機攝影班 (Phonetography)



人人買手機都一定會先比較相機質素。三鏡頭、千萬像素、廣角鏡,科技一直推陳出新。但你知道全球第一部有影相功能的手機是在甚麼契機下誕生嗎?




二十多年前有一位工程師,他的妻子臨盆在即,就趕到醫院見證他孩子出生。他希望可以拍下這神聖的一刻,分享俾親友。於是乎就把手上的手機、相機、電腦合體,DIY第一部手機相機。之後這發明被量產化,推廣到全世界,轟動一時。




自此我們想記錄眼前的一剎就只需要攞出手機,輕輕一拍。唔需要用菲林計住計住,亦唔需要孭住大炮換鏡頭,影一張靚相的門檻大大降低了不少。不過筆者認為影相用了甚麼拍攝技巧,花了多少時間調色,都不是重點。可以留芳百世的,只有相片背後的故事和孕育出的生命。













IG全片👇🏻

 











精選作品

 

宜人美景

(Swipe left) 👆🏻




最美的景色是人

(Swipe left) 👆🏻











精采片段

 





























留言板

 

Wincy:


無左個罩,我體驗到做裸體模特兒嘅感覺





霖:


如果個天俾多次機會我 我一定會行好每一步路





瑋:


見到我手中新買嘅Nikon單反相機,就可想而知我當日有幾咁專心上堂啦


不過望返其他人用手機影嘅,同我影嘅,令我明白到原來技巧先係最重要


早知果日聽吓書












沙龍

 

大佬叫到 我地做細嘅 盡做




大家做咩 我就偏唔做





專心上堂




飲勝!











































.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

只要自己唔尷尬 尷尬嘅就係人地


Comentarios


bottom of page