top of page

[Sober.017] 密室逃脫 (Escape Room)



我地好幸福

因為密室逃脫對我地黎講係一個遊戲


世界上有好多人

唔係玩密室逃脫黎for fun

而係要密室逃脫黎活命


佢地失敗就要繼續受折磨 甚至有生命危險

而我地贏輸都好 都只不過係測試下自己既智力罷了


今次呢篇文好難寫

好容易會寫到好沉重…











Author Video

 











Highlight

 











沙龍

 

































































留言板

 

霖:


玩完密室之後個晚落街食飯

兩條友係道傾緊條author拍咩好

跟住我隨口講左句「不如我地自己搞番個拍左佢」


個日係星期一

然後個個禮拜既星期五就拍了

前後都只係5日內既事

順利到自己都嚇親


但最後

呢條片

我剪左一個月…


#犯賤





瑋:


下次唔好搞咁多嘢


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

早知讀多啲書


Comments


bottom of page