top of page

[Sober.023] 塗鴉 (Graffiti)



塗鴉 — 起源於20世紀60年代美國的費城和賓夕法尼亞州。製作者將自己的綽號以及自家門牌號之類塗繪於牆面等介質上,後來擴大到汽車、火車和車站站台等不同表面上做graffiti,牆不再是唯一的介質。




塗鴉係Hip Hop文化入面好重要既一環

無數咁多人俾佢深深吸引住

不惜頂住政府既打壓,仍然繼續於街頭留下自己既作品

延續這個寶貴既街頭文化


從叛逆,滋事,反叛到被大眾認何為藝術

背後有好多人為藝術付出

塗鴉走左好遠既路




看似容易,導師即席揮毫, 三兩吓就噴出一幅街頭藝術。我地就搞到好似小朋友啲畫咁, 大家畫完都想掉咗塊板佢。唔好睇我地個個成品咁靚, 全部都係啊sir幫我地做過大修正。大執過後, 先見得人, 心滿意足拎返去。


所以唔好見塗鴉呢啲,睇落咁隨便嘅藝術,就以為好簡單,背後都要涉及好多技巧,要做好多練習













Vlog

 











作品

 




Wincy - "We're all going to DIE"




LoLo - "SNACK BAR"




霖 - "醉生夢死"




瑋 - "SOBER"




Angel - "Be Awesome"











沙龍

 

































































































































































留言板

 

:


同Art唔係好FD





瑋:


得我個幅畫係啊sir冇掂過,我諗佢都唔敢掂

我係畫嘅過程中都差啲召喚到路西法,下次要再努力啲


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

鏡頭背後充滿汗水同尷尬



Comments


bottom of page