top of page

[Sober.024] 高爾夫球 (Golf)



追溯高爾夫運動的起源,從古至今,一直盛行著這樣一個有趣的傳說:一個蘇格蘭牧羊人在一次回家的路途中,偶然用牧羊棍的,將一顆圓石子擊入兔子洞中,人們從而得到啟發,發明了高爾夫這項貴族運動


16世紀,高爾夫運動逐漸受到蘇格蘭上流社會的推崇正是皇家的影響,為高爾夫球運動在蘇格蘭的普及,最終走向世界。




今次大家初嘗呢種運動,淨係入去場地已經夠哂麻煩,我地要call的士先入到去,唔係真係行到隻狗咁。冇番咁上下富貴,起碼有架車,先會走去打golf。


由於我地太新手,只能係練習場打。不停定點揮捍,不過好夠,揮一輪已經好攰,好彩冇落場打。


教練輕輕一揮,球化成流星。唔係講笑,係睇住個波向天消失咗。我地揮極都係100米左右,徒手掉好似仲遠。




原本我地仲諗住呢堂學完,遲吓約埋出嚟落場打,呢兩個鐘令我地打消咗呢個念頭,高爾夫球實在太難上手了。













Vlog

 



片尾所講既乞衣












沙龍

 

























































.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

攝影師唔易做 Respect


Comments


bottom of page