top of page

[Sober.025] 清潔海岸 (Clean Seashore)




清潔海岸 — 作為我地嚟緊義工系列嘅第一項,都冇咩好介紹,就係去清潔個海岸。


終於唔係自己搞活動,係參加其他機構嘅活動,感覺輕鬆好多。同埋可以認識到其他人,唔再係朋友/朋友嘅朋友。不過始終都係人地活動,費事妨礙到其他人,我地過程中都冇做太多拍攝,所以你見條片會係有頭有尾冇中間嘅。




山長水遠走去長洲,呢啲吃力不討好嘅活動,原先仲諗住又係得我地3個去。


不過好彩,有朋友係住長洲嘅。更好彩嘅係,呢個朋友嘅朋友果日生日,我地就緊係好唔要臉咁,叫佢嚟長洲。用清潔海岸呢個咁有意義嘅活動,嚟幫佢慶祝啦,所以我地今次好疊馬 。


希望嚟緊義工系列,大家都咁有愛心,會有人嚟join啦。













Vlog

 











沙龍

 


























.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

入形入格


Kommentare


bottom of page