top of page

[Sober.004] 槍戰 (War Game)



經常說認識一個人從佢興趣開始了解就最為直接。做運動、玩音樂、追星大有人在,鍾意打仗應該聞所未聞吧,遍遍世上就出現了war game這運動。




香港地無咩人有真正既戰場經驗,不過在war game中的槍械改裝、戰術、槍法、走位等等都令人有如臨大敵既感覺。平時對住個mon打機先感受到的刺激就呈現在眼前。如果生活喺戰亂地區既人,見到都市人竟然把戰爭當成遊戲,應該完全不能理解吧。











留言板

 

瑋:


今次活動令我明白到Gopro幾咁昂貴, 同埋set cam有幾咁麻煩


更重要嘅係, 可以感受到源哥果種不屈不饒, 打不死精神


(你老味, 射極都唔嗌死, 就嚟拎把槍扑佢)





霖:


好多人都問我做咩成日著拖鞋

我通常都報以微笑作回應

因為對拖鞋同我之間既關係 並唔係用言語可以表達得到


所有野都係講個信字

你著得對拖鞋出黎 就一定要信佢

而只要你信佢 佢就可以陪你上山下海甚至打仗



但今次佢長期噠噠聲 完全出賣曬我既位置 屌







Ben


人有三急係不分時間同地點^^就算喺戰場上亦唔例外。


如果被敵人見到呢個樣,都會放過你既(應該)…





Angel


除左子彈冇眼之外,隊友都係冇眼既












沙龍

 







長期瀕死既車厘子





職安真漢子



等打靶



明明我已晝夜無間





啤咩呀啤



















.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


楂緊中指作結


Comments


bottom of page